Πώς θα κάνεις τη νηστεία πιο νόστιμη;

Αν κάνεις την πρώτη σου προσπάθεια να γευτείς νηστίσιμο φαγητό και φοβάσαι για τυχόν διατροφικές ή/και γευστικές ελλείψεις, υπάρχουν τρόποι να το εμπλουτίσεις. Και πού ξέρεις; Μπορεί τελικά να ανακαλύψεις ότι η φυτοφαγία έχει και αυτή τις χάρες της.

Ιδού μερικές προτάσεις για… ενισχυμένα νηστίσιμα πιάτα:

• Πρόσθεσε στα μαγειρεμένα όσπρια κοπανισμένα καρύδια και λίγες μαύρες σταφίδες (ειδικά στα ρεβίθια).

• Εμπλούτισε τις ωμές σαλάτες με μικρά κομμάτια αβοκάντο και λεπτές φέτες πράσινου μήλου.

• Συνόδεψε τη φάβα με ελιές, ξερό κρεμμύδι και κάπαρη.

• Σερβίρισε το βρασμένο μπρόκολο με κοπανισμένα αμύγδαλα, ξανθές σταφίδες και λίγο αναποφλοίωτο ρύζι.

• Στόλισε τα ξερά φασόλια με σάλτσα από πράσινη και κόκκινη πιπεριά, λαδολέμονο και σκόρδο (λιωμένα στο μπλέντερ).

• Πάντρεψε τις βραστές πατάτες με μουστάρδα, κουκουνάρι, τριμμένο φουντούκι και μπόλικο μαϊντανό.

• Φτιάξε μια πίτα με γέμιση από ανάμικτα βρασμένα λαχανικά (καρότο, αρακά, φασολάκια, κόκκινη πιπεριά, κρεμμύδι).

ΑΠΟΡΕΙΣ;

ΔΗΜΟΦΙΛΗ