ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

PoiosTiGiatihttps://poiostigiati.gr
Αναρωτιέσαι; Κάνε κλικ να μάθεις...

Το παγωτό είναι μια δροσερή λιχουδιά, στην οποία σχεδόν κανένας μας δεν μπορεί να αντισταθεί. Φορτώνει όμως τον οργανισμό με επιπλέον θερμίδες. Έτσι, αν θέλεις να το απολαμβάνεις και να διατηρείς τα κιλά σου, θα πρέπει να το καταναλώνεις με μέτρο και να επιλέγεις αυτό που διαθέτει τα λιγότερα λιπαρά. Δες ποιο παγωτό κερδίζει τη μάχη στην πρόσληψη λιγότερων θερμίδων:

Πες όχι στα παρφέ, ναι στις γρανίτες

Το παγωτό ξυλάκι (χωρίς επικάλυψη σοκολάτας) έχει τις λιγότερες θερμίδες σε σύγκριση με τα κυπελάκια, τα οποία υπερτερούν σε λίπος και σε χοληστερίνη, ιδιαίτερα τα παρφέ. Γενικά τα παγωτά με σοκολάτα έχουν υψηλότερη περιεκτικότητα σε λίπος, ενώ αντίθετα οι γρανίτες και τα σορμπέ περιέχουν ελάχιστα ως καθόλου λιπαρά και αποδίδουν τις χαμηλότερες θερμίδες, όπως επίσης και τα παγωτά με διάφορες γεύσεις φρούτων ή παγωμένο γιαούρτι.

Πάντως, σε κάθε περίπτωση, τα σπιτικά παγωτά – φτιαγμένα κυρίως από χυμούς ή και ολόκληρα φρούτα – είναι σαφώς πιο υγιεινά, αφού δεν περιέχουν χημικές χρωστικές ουσίες, λίπη, πρόσθετα και άλλα γλυκαντικά προϊόντα (εκτός από ζάχαρη).

[Φωτό: © Depositphotos.com/Dusan Zidar]

* Αν θέλεις να λύσεις κι άλλες Απορίες, κάνε LIKE στη σελίδα μας στο FACEBOOK:

Ποιο παγωτό έχει τις λιγότερες θερμίδες;