Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου, 2020

Τι είναι το Χούι, που – κατά τη γνωστή παροιμία – βγαίνει μετά την ψυχή;

Το πιο πιθανό είναι να ξέρεις από πρώτο χέρι  πόσο ισχυρή είναι η δύναμη της συνήθειας. Απ΄ αυτό άλλωστε έχει προκύψει και η γνωστή παροιμία που λέει πως, όταν πεθαίνει κάποιος...

Πότε τα συμπληρώματα διατροφής γίνονται επικίνδυνα;

Όσο πιο πολλά, τόσο πιο καλά. Αυτό δεν φαίνεται να ισχύει για τις βιταμίνες και τα μέταλλα που έχει ανάγκη ο οργανισμός μας.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, πολλοί άνθρωποι παίρνουν συμπληρώματα διατροφής χωρίς να γνωρίζουν αν πράγματι τα έχουν ανάγκη. Για όσους μάλιστα καταναλώνουν τυποποιημένα τρόφιμα εμπλουτισμένα με βιταμίνες, οι πιθανότητες για ελλείψεις σε διατροφικά στοιχεία είναι μηδαμινές. Και είναι βέβαιο ότι, αν συνεχίσουν να τρέφονται με περισσότερα θρεπτικά ή αντιοξειδωτικά στοιχεία από όσα χρειάζονται, θα διαταράξουν την ισορροπία του μεταβολισμού τους.

Καλύτερη διατροφή

Οι ειδικοί συνιστούν να αναζητούμε όσα θρεπτικά στοιχεία χρειαζόμαστε στην κυρίως διατροφή μας και όχι σε συμπληρώματα επισημαίνοντας ότι κάποια από αυτά είναι τοξικά, όταν ληφθούν σε μεγάλη ποσότητα. Για παράδειγμα, η βιταμίνη Α μπορεί να γίνει τοξική για τα έμβρυα, η Β6 μπορεί να προκαλέσει βλάβες στο νευρικό σύστημα και η C γαστρεντερικά προβλήματα.

Όπως επισημαίνουν, καταναλώνοντας το οτιδήποτε σε υπερβολή, είτε χρήσιμο είτε βλαβερό, εισάγουμε στο σώμα μας παράγοντες τους οποίους δεν μπορεί να διαχειριστεί.

* Αν θέλεις να λύσεις κι άλλες Απορίες και να μάθεις Αλήθειες, κάνε LIKE στη σελίδα μας στο FACEBOOK:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΥΝΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΟΥ;

Κάνε εγγραφή στο NEWSLETTER μας και θα έχεις τις απαντήσεις.