Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου, 2020

Ξανασκέψου το…

Ποτέ μην βιάζεσαι. Τις περισσότερες φορές μια δεύτερη σκέψη βγάζει λανθασμένη την...

Ποιοι είναι οι 5 βασικοί κανόνες για μυαλό ξυράφι;

Υπάρχει τρόπος και μάλιστα εύκολος και ανέξοδος να διατηρήσουμε την πνευματική μας διαύγεια ως τα βαθιά γεράματα. Αρκεί να ακολουθούμε σταθερά πέντε κανόνες, χωρίς παρεκκλίσεις. Σκέψου μόνο ότι μερικοί κανόνες δεν είναι τίποτα μπροστά στη νόσο Αλτσχάιμερ, που έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας – σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, το 2050 υπολογίζεται ότι θα νοσούν από την εκφυλιστική αυτή νόσο του εγκεφάλου περισσότερα από 100 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο!

Πώς να κρατάς το μυαλό σε φόρμα:

Να τρως υγιεινά με βάση την πολύτιμη μεσογειακή διατροφή. Όπως απέδειξαν ερευνητές του Πανεπιστημίου του Reading, τα φλαβονοειδή που περιέχονται σε ορισμένα λαχανικά, φρούτα και δημητριακά (και καθόλου στο ζωικό βασίλειο) δρουν ως νευροπροστατευτικές και νευροαναγεννητικές ουσίες, ιδιαίτερα αποτελεσματικές στη μάχη κατά των μειωμένων επιδόσεων του εγκεφάλου. Αυτές οι φυτοχημικές ουσίες ενισχύουν τη μνήμη και μειώνουν τις φθορές καθώς και την απώλεια νευρώνων, που οφείλονται είτε στο γήρας είτε σε νευροεκφυλιστικές ασθένειες (Αλτσχάιμερ, Πάρκινσον, σκλήρυνση κατά πλάκας κ.ά), οι οποίες προκαλούνται από νευροτοξικούς παράγοντες και νευροφλεγμονές.

Πλούσια σε φλαβονοειδή είναι: Κρεμμύδι, πράσο, μπρόκολο, σέλινο, μαϊντανός, ντομάτα, εσπεριδοειδή, μούρα, μήλα, πράσινο τσάι, κόκκινο κρασί, σοκολάτα.

Να γυμνάζεσαι συστηματικά: Να κάνεις ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, ισορροπίας, ευλυγισίας και αερόβιες καθημερινά για 30 λεπτά.

Να ασκείσαι πνευματικά σε καθημερινή βάση: Να διαβάζεις, να κάνεις ένα χόμπι, να γράφεις, να λύνεις σταυρόλεξα, να παίζεις επιτραπέζια παιχνίδια, να ασχολείσαι με τις νέες τεχνολογίες (κομπιούτερ, διαδίκτυο κλπ).

Να κοινωνικοποιηθείς: Να διασκεδάζεις όσο συχνότερα μπορείς με συγγενείς, φίλους, εγγόνια, να συμμετέχεις σε ευχάριστες δραστηριότητες και να επισκέπτεσαι χώρους ψυχαγωγίας.

Να ελέγχεις τους αγγειακούς παράγοντες κινδύνου, όπως η υπέρταση, ο διαβήτης, η αυξημένη χοληστερίνη, το κάπνισμα και η παχυσαρκία.

Όσο πιο νωρίς βάλεις αυτούς τους κανόνες στη ζωή σου, τόσο λιγότερο κινδυνεύεις να… χάσεις το μυαλό σου, λένε οι ειδικοί.

* Αν θέλεις να λύσεις κι άλλες Απορίες και να μάθεις Αλήθειες, κάνε LIKE στη σελίδα μας στο FACEBOOK:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΥΝΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΟΥ;

Κάνε εγγραφή στο NEWSLETTER μας και θα έχεις τις απαντήσεις.